27

God eftermiddag. Välkommen till kalawesome, kul att du tittar förbi. Jag tänkte berätta en sak och fundera över en annan. Jag tänkte berätta att T-shirten blev en succé, vi skickade in beställningen på 27 stycken kalawesome T-shirts till textil tryckarN i morse. T-shirtarna lär anlända på fredag, så ni som går balder, kom till skolan i bar överkropp! Ni får T-shirten på skolan om dom är färdiga. Eller.... Ni kanske borde ha på er en tröja utifall att bara. Nå, jag tänkte bara säga att både jag och Filip är positivt överaskade över antalet sålda T-shirts. Och nu till
Pontus Funderar
.
Vem köper igentligen Hänt Extra? Att företaget går runt är enligt mig ett mirakel, jag menar, jag tycker att kvällspressen skriver en hel jävla del trams. Om man tar kvällspressens trams och gör det tvåtusen gånger lulligare så får man Hänt Extra. Här kan man läsa om vilken mat Paris Hiltons femtonde cihuahua får för lunch eller om svenska b-kändisars nuvarande förhållanden. VEM BRYR SIG? Inte jag i alla fall. Och allvarligt talat, har inte svenska folket bättre saker att lägga sina pengar på? Lägg en peng i röda korsets bössa i stället för att köpa skiten. Behöver du verkligen veta hur det gick med Pernilla Walgrens stulna träggårds tomte?
//P
BONUSEDIT (av Filip): Alla ni som inte går i TE1D, eller inte lyssnade på mig idag som beställt tröjor. Ta med er pengarna för tröjan, 100kr, 105kr för TE1D (ni vet varför) och betala till mig eller Pontus. Jag ligger inte gärna ute med 2700kr som jag inte vet när jag får tillbaka.
//F

Kommentarer
Postat av: Mattiii

I gief money anyday, just stab me and u get win.

2009-12-15 @ 23:43:00
Postat av: Becca

nu känns det ju lite snopet att man totaldissade idén...

27 st :O

2009-12-16 @ 21:23:48
URL: http://rebeccaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0