Årets julklapp

Vad är igentligen meningen med att media varje år annonserar ut "årets julklapp"? Årets julklapp är för dom fantasilösa människorna som vill ge bort något opersonligt. Om jag ska köpa något till någon så brukar jag inte kolla upp vad som är årets julklapp utan man brukar fundera på vad den personen skulle bli glad av. Det är ganska kul att ge bort något fyndigt och överraskande, inte årets brödrost. Åh, jag googlade på årets juklapp, det var en spikmatta.



Årets mest oinspirerade julklapp


//P

Kommentarer
Postat av: Palle

hahahaha älskar eran blogg!

en komisk sak med den bara är att på eran banner så är gubben som jag tkr ser ut att föreställa Pontus glad och den som ser ut som Filip lite likgiltig,

men de är Pontus som står för alla emo inlägg:]

2009-12-05 @ 17:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0