blåmögelost

Jag tänkte först be er alla om ursäkt för att jag är värdelös på att uppdatera. Sen tänkte jag på peka att kalawesomes lan t-shirts är inom räckhåll, jag tänkte fila lite på designen innan jag offeciellt utannonserar dom. T-shirtarna kommer att vara vita med ett rellativt stort svart tryck på frammsidan. Dom kommer att kosta 150-200 svenska kronor beroende på hur många vi blir som beställer. När designen är färdig kommer jag att lägga ut en bild på bloggen och börja ta besällningar. Det var det första jag hade tänkt att påpeka. Sen hade jag tänkt påpeka att jag håller på att läsa Låt Den Rätte Komma In. Det är det absolut sjukaste jag har läst i hela mitt liv. Om ni nu skulle råka vara jättesugna på att läsa boken så varnar jag för spoilers. Nå, det var en grej i boken som verkligen fick mig att reagera. Håkan som han heter, är otroligt kåt. Först och främst älskar han en 12 årig vampyr, tjej, sak som han matar med människo blod. För att komma åt blodet måste han tappa ur någon stackare på blod. Kåt-Håkan tar sin tratt, sin 5-liters dunk och sin kniv och traskar glatt till badhuset för att, ja... Håkan går in, hyr en såndär hytt som finns på vissa badhus. Han går in klär av sig naken av någon anledning tittar på små pojkar och (kännsliga läsare bör sluta läsa här) saggar över hela väggen i sitt bås. Detta åtgärdar han genom att torka bort det med en socka. Nu ska han kallblodigt(?) tappa ur en stackars grabb på blod eftersom dom var ensamma kvar i omklädningsrummet. Naken som han är överfaller han pojken, hänger upp honom i taketbara för att en stund senare bli busted. Då häller han syra i sitt ansikte så att det smälter. Nice, nu ska jag läsa lite hade jag tänkt. God kväll alla muntra gaymers


Oskar som är huvud personen i boken är inte heller så frisk. Men han har då fan inte saggat ner en vägg


//P

Kommentarer
Postat av: Mattias

Du vet att den boken är en självbiograf av mig?...

2009-12-12 @ 01:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0