COMEBACK!

Nu var det ändå ett bra tag sen vi bloggade. Våra t-shirts har kommit och ser underbara ut.
Jag sitter i mitt rum med ett huvud som värker och påsar under ögonen. Gick och la mig klockan 7 i morse. Vaknade sedan 3 timmar senare. Borde egentligen lägga mig och ta igen lite välbehövd sömn till ikväll. Men det blir inte av. Inte just nu iaf.
Varför mår jag såhär då?
Ett kort enkelt ord på 3 bokstäver. LAN, nördarnas paradis. Känslan att sitta och svettas i ett litet varm rum med 5 andra personer. Vad finns inte att gilla :D
Tyvärr tär det på kroppen, och hjärnan, men jag ångrar ingenting. 10 timmar sträck (nästan) framför diverse spel är något jag inte gjort sen i Januari. Ja, det var ett tag sen jag LANade.
Men idag är det lördag, och det betyder ingenting. Men det är jullov :D Det kan jag inte neka. Det känns riktigt jävla bra. :D
God fortsatt dag.
//F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0