Ett kort återseende

Nu fick det vara nog. Har inte bloggat sen i fredags, mycket bara för att jag inte orkar.
Jag tittade lite fort efter nya kommentarer. 
Palle gav oss skit för att vi inte hade uppdaterat på ett tag. (det var före Pontus inlägg)
Till dagens ämne: Bilar som inte blinkar när dom ska svänga.
Alla har vi råkat ut för dom. Man står vid en väg, kanske med en cykel eller moped, och ska gå över, alternativs cykla etc.
En bil kommer, blinkar inte, så du står vänligt kvar för att inte vara i vägen när den kör förbi. Men nej! Bilen svänger och under tiden har ungefär 324 nya bilar dykt upp. Du måste med andra ord stå och vänta ett bra tag till bara för att bilen inte blinkade. I-landsproblem så det skriker men jag störs ändå på det.
Ännu värre är det väl när dom blinkar just när dom svänger. Då är det ju trots allt försent då.
Det böev ett kort inlägg idag. Har fortfarande inte ork :)
091020195253.jpg
Vad är det där? Konstiga orangea lampor? Justja, "blinkers"! Lär er använda dom!
//F

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag har allt för ofta haft samma problem. Jag brukar lindra smärtan som ofta uppkommer då man utsätts för detta genom att kasta 4 månader gamla ägg på bilarna som inte kan blinka.

2009-12-08 @ 22:17:09
URL: http://anqii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0