Idag är det söndag.

Imorgon är det måndag, början på höstterminens sista vecka.
Det är med blandade känslor jag dyker in i denna slutgiltiga onödigt ansträngande vecka.
Först och främst känns det såklart helt underbart att få några dagar lediga (det är egentligen 3 veckor, skrev fel tidigare) ... vänta lite, jag har redan bloggat om det här :-/
Jaja, då får man ta och rycka fram något annat lika ointressant ... idag är det 3:e advent dessutom, 3 tända ljus i ljusstaken. Mysigt? Ja, kanske det. För vissa, inte för mig. Jag spenderar istället Luciadagen med att blogga helt ointressant information för läsare som tittar förbi våran blogg varje dag för att kolla om Pontus skrivit något.
Mitt liv är en stillastående damm just nu. Hittar inte på något speciellt bloggvänligt intressant att trollbinda er med.
Har dessutom märkt att det är svårare att skriva inlägg på helgerna, något bara ni tar skada av.
Slutligen har vi fortfarande 4 prov som väntar just runt hörnet, odisciplinerad som man är har man knappt pluggat så allt har korvat ihop sig till idag. Inte den bästa känslan som finns.
Hoppas Palle blir glad nu, när Filip också kan skriva EMO-inlägg.
Are you going to Scarborough Fair? 
//F

Kommentarer
Postat av: Palle

Shiet har du tittat i min hjärna och snott mina känslor Filip? :O

Btw så gör ni mig alltid glad :D

2009-12-13 @ 16:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0