Lugnet för stormen

Idag var det julafton, idag är det julafton.
Så före Pontus mastodontinlägg kände jag att den lilla människan skulle komma till tals.
24:e December blir aldrig vad den tidigare varit. Mer och mer glider den magiska känslan bort. Vissa saker försvinner trots det aldrig. Min ohälsosamma sukt efter revbensspjäll är en utan dom. Den andra är min glädje över att se Husvagnsklippet under Kalle Anka. Det finns ingen Disney som gammal Disney. Ville bara klargöra det för alla. Resten av Kalle är väl helt ok. Själv har jag inte sett varken Snövit, Robin Hood eller Lady och Lufsen och kan därför inte känna så mycket för dom. Djungelboken däremot var mitt knark när jag var yngre, 3 ggr i veckan typ + att jag knarkade Aladdin nästan lika mycket ... någon kväll blir det dags för Disney marathon känner jag.
Tyvärr äger jag ingen videokamera och orkade inte pilla fram en vanlig kamera så det blir inga bilder för er.
Slutligen vill jag bara ge lite skamlös reklam till en hemsida. Threadless.com som har alldeles för mycket snygga t-shirts för att det ska vara hälsosamt. Jag älskar den hemsidan. Något mitt familj mycket väl vet. Inte konstigt att jag därför fick 3 st nya tröjor just därifrån.
Nä, nu ska jag sluta skriva och ägna mig åt något annat lika dumt.
Här nedanför kan ni se en av mina nya t-shirts. Wear your nerdiness with pride.

//F

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag gillar att du gör styckesindrag som Irene så fint tjatar om. Sen gillar jag den där tröjan också. Jag vill ha den :@

2009-12-26 @ 20:13:25
URL: http://anqii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0