NES

Vissa saker blir jag bara glad av. Även om man råkar befinna sig i världens svacka så kan man ändå bli glad. Idag blev jag glad, två gånger, vilket är mer än vanligt. Första gången jag blev glad var klockan ungefär 9 e.m. Jag lyckades aktionera hem två(!!!!) NES konsoller med två handkontroller och åtta spel. En dröm gick i uppfyllelse, dessutom betalade jag bara 420 spänn för hela paketet. Gal1 kalawesome! Det kommer att bli långa nätter tillsammans med mina nya NESar. Andra gången jag blev glad var när jag insåg att världens mest depprimerande program hade säsongs avslutning. Bonde Söker Fru är äntligen slut, nu slipper jag hysteriska föräldrar som måste ha ett helt knäpptyst hus i en timme. Jag slipper höra bonde Rogers röst, och jag slipper hans mustasch. För bonde Roger är den enda individen i världshistorien som har misslyckats med att odla en mustasch.


Social akwardness himself

//P
//P- Det blev två eftersom att jag glömde i förra inlägget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0