Or do we all look just like Adolf fucking Hitler with this swoopy emo-boy dreamy haircut, dangling in our faces

Det är jullov, igår fyllde jag år, imogon är det julafton. Bloggtorkan är förklarad. Det kommer förmodligen inte att bli bättre heller. Men jag ska verkligen försöka att uppdatera. Idag ska jag skriva om gårdagens roligaste upptäckt. Om ni har sett southpark avsnittet där Cartman startar ett kristet rock-band(Faith + 1 heter det) kanske ni minns att dom sa att alla kristna bands skivomslag ser ut på ett särskilt sätt. Cartman sa att på kristna bands omslag stod bandmedlemarna på stenar vid vattnet och kollar åt olika håll. Jag och Erik gick på stan och såg omslaget till Priest nya skiva Harmony och skrattade, i säkert tio minuter.





Likheten är slående. Cartman har rätt och det gör mig så glad

//P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0