So long sweet Stockholm

Se på fan, ikväll var det sista kvällen i Stockholm för det här året. Den senaste veckan har varit onekligt bekväm men väldigt trevligt bloggfattig. Mycket på grund av julens härligheter men också till stor del av min lathet.
Det är såklart inte jättekul att lämna den stad av städer jag tillbringat min jul i tillsammans med min släkt. Men likväl känns det inte så tokigt heller. Att få komma hem och återgå till det "normala", att ha riktigt lov. Då man kan sova halva dagarna och tillbringa nätterna med Sofia som jag saknat väldigt mycket. (Se på den du!) För övrigt har jag spenderat dagen till stor del hos min farmor, farbror och faster. Som vanligt bjöds det på fika så det räckte och blev över. Tårtgrädde upp i bihålorna, no lies .(nästan) På grund av det klockade jag in ett nytt höjdrekord vad gäller blodsockret sen jag kom ut från sjukhuset. 23.9 låg jag på. Det normala är mellan 4-10. Jag har nu lyckats dra ner det lite men man mår inte jättefint när sån skit händer. Ungefär så mycket inspiration har jag just nu. :D
Nu sitter resten av min familj och tittar på Da vinci koden som just nu spelas på 1:an. Själv tog jag en paus för att skriva några fina ord till er alla läsare som har stått ut med våran minst sagt tråkiga vecka … bloggmässigt.

//F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0