Sutkak

Nu mår man dåligt igen (igen). Jag ligger och undrar när jag ska bli frisk, om jag ens har förmågan att vara frisk. Jag tog svin-sprutan idag. Det kan vara en bidragande anleding till mitt piss mående just nu. Det känns som att hjärnan försöker slå sig ut ur pannbenet med en hammare. Och armen, den är inte att leka med. Varför var jag tvungen att vaccinera mig? Jag har ju redan haft svine. Bajs. Det enda som är lite kul just nu är, ehm, nä. Jag kan inte komma på något, nitans. Snart ska jag kanske sova. Det innebär att jag kommer somna före alla småbarn. Vilket är ganska jävla coolt.


//P - Det blev ingen bild idag

Kommentarer
Postat av: becca

KAKTUS! simla bra jag är :D

2009-12-02 @ 21:27:54
URL: http://rebeccaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0