Vi börjar ta T-Shirt beställningarna nu

Nu är vi färdiga med T-shirt designen. Jag lägger upp bilden här i inlägget. T-shirtarna kommer att finnas tillgängliga i storlekarna XS till XXL (herr) Dom kommer att vara i gjorda i tyg. Vi tar 100 kronor per T-shirt.skicka ett mail till [email protected] med namn, adress och storlek om du vill ha en. Vi slutar ta in beställningar på måndag och dom lär anlända i slutet på nästa vecka. Om du beställer en kommer jag att personligen leverera den om du inte går på balder. Vilket är värt 100 kronor bara det. Du betalar när du får T-shirten.

Trycket på T-shirten ser du här ovanför om du inte hade lyckats förstå det. Bilden kommer att redigeras ytterligare innan T-shirtarna trycks. På den färdiga bilden kommer jag och Filip (gubbarna) att stå närmare varandra. Trycket på den färdiga T-shirten kommer dock fortfarande att se lite ritat ut. Vilket är värt att notera. Nej, vi kommer inte att rita på T-shirtarna själva utan trycket kommer att se ritat ut.

edit:skicka mail till [email protected] istället för att lägga en kommentar. Det blit enklare så
//P

Kommentarer
Postat av: Mattias

Only one word can describe this blog.. oh.. i forgot which... ohyes! Kalawesome!!!!

2009-12-12 @ 01:42:55
Postat av: Angelica

Jag gillar notisen om att tröjorna kommer vara gjorda av tyg..

2009-12-12 @ 14:55:36
URL: http://anqii.blogg.se/
Postat av: Tim

Det är i dessa lägen man är glad att man har datakunskap på schemat! Annars skulle jag aldrig veta hur man skickar ett E-mail..

2009-12-12 @ 15:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0