kewl

Jag måste erkänna att jag hade glömmt hur lång tid det tar att göra en film. Jag har inte ens hunnit påbörja filmandet jag ber om ursäkt. Men du, du som inte har små barn inlåsta i din källare för sexuellt utnyjande. Eller du som inte har styckat din fru och fryst in henne för att sedan äta henne. Eller bara du som anser att du är en person som jag kan tänkas bry mig om, till dig vill jag bara säga att jag hoppas att du hade en riktigt jävla awesome julafton. Någon gång vid nyår kommer jag att lägga upp det mastodont inlägg som jag igentligen hade sagt att jag skulle lägga upp idag. Jag kan inte lägga upp ett mastodont inlägg utan Filip, det funkar liksom inte utan Filip. Nu ska jag se film och trycka godis. Over and out

//P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0