Dressings blogg

Ja, nu blir det dax för det första dressings inlägget här i bloggen. I kväll stod det hamburgare på menyn hos familjen Hedenström. Hamburgare är en genuint god maträtt som fungerar i nästan alla lägen. Dressingen är huvudmomentet i det hela, enligt mig. En god dressing är lika viktig som ett gott kött eller som ett gott bröd. Ikväll failade vi. En tub med Ica's hambugerdressing stod på bordet. Den ser inte särskilt märkvärdig ut. Jag klämmer ut en sträng dressing på min burgare, den ser ganska god ut. Skenet bedrar. Ica's Hamburger dressing är det äckligaste jag har smakat i hamburgerdressings väg. Den smakar utspädd sötsenap som någon har rört ner bostongurka och dill i. För ja, det är dill i dressingen. Nu ska jag gå och kasta dressing.



Hej, jag smakar dill

//P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0