Hej! jag är 14 år och kan inte vara tyst.

Jag erkänner allt. Jag såg New Moon på bio idag. Den var helt ok. Inget speciellt, bara väldigt medioker. Jag ångrar inte på något sätt mitt val. Det gav mig trots allt inspiration till mitt första inlägg.
Jag märkte dom först vid biljetthämtningen en timme före filmen började.
Jag och Sofia hade otur att få säterna just framför ett gäng fjortisar. Dom fnissade hela tiden jag såg dom på biljetthämtningen. Var dom på något sätt lindrigare under filmen?
Nej!? Jajjemen hela filmen fnissade dom, och pratade. Dom verkade inte ha något som helst intresse för filmen. Dom drog däremot ner bioupplevelsen för människorna som FÖRSÖKTE se filmen.
Jag har en dröm, en dröm där alla kan avnjuta en film på bio. Utan påslagna mobiler, fniss eller allmänt störande beteende.
Så nu sitter jag här, 5 timmar senare. Med huvudvärk och helt utan någon form av energi.
Sov gott och må fint.
Grovredigerat för att slippa risken att anmälas.
//F

Kommentarer
Postat av: Madde :)

Äntligen är bloggen införskaffad! I love it, lär ju bli en utav era trognaste läsare^^

2009-11-28 @ 23:36:53
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: Quik

du vet vem jag är.. eller hur, FELEP!



jag såg ju twilight för... 2 veckor sedan?? 1 veckan sedan? 1 var det... aja, det vet du ju, och jag tyckte den var riktigt bra, den första var värdelös, dåligt gjord och almänt tråkig, denna hade mycket action och höll sig till boken, allt var underbart förutom att Bella låter som att hon blir grovt våldtagen när hon vaknar i sömnen och skriker<.>

2009-12-11 @ 22:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0