Ehm...Ridå *knack-knack* Musik!

För er som inte visste om det så lyssnar jag på musik ungefär 80% av min vakna tid. Ändå så har jag inte musik-bloggat något än. Kanske för att jag inte vill att hela världen ska lyssna på samma musik som jag, kanske för att jag antar att ingen bryr sig om vad jag gillar. Fast nu orkar jag inte bry mig om detta utan det har blivit dags för mitt första musik-tips. Bandet heter Death Cab For Cutie och är döpt efter en låt av the Bonzo Dog Doo Dah Band. Låten jag tycker att ni ska lyssna på heter Marching Bands of Manhattan och den låter lite såhär



Sorrow drips into your heart through a pinhole
Just like a faucet that leaks and there is comfort in the sound
But while you debate half empty or half full
It slowly rises, your love is gonna drown

Att det är extremt awesome lyrics gör inte låten sämre. Gillar låtens lyrics inte så kan du inte engelska helt enkelt. Eller så är du typen som bara gillar Lady Gaga (Po-po-po-pokerface, po-po-pokerface) eller Pitbull(One, two, three, four, uno, dos dres, qattro) och då har du absolut inget på den här bloggen att göra. Nu ska jag nog sova kanske. Tidig-kväll ni vet, så ehm... God Natt Filips Kusiner

Kommentarer
Postat av: //R - kolla jag är kalawesome!

Jag kan inte påstå att det var dåligt.. får jag sno dom av dig? (a) flåt...

2010-01-08 @ 03:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0