En bra dag att sitta inne

Idag är det kallt, väldigt jävla kallt. Ungefär -30 grader och jag tycker det är ok.
Nu har jag trots allt en riktig anledning till att sitta inne och inte göra något. :)
Förhoppningsvis hinner det blir varmare till skolan börjar om. Nästa vecka.
Ser ni fram emot det? Det gör visserligen inte jag men någon gång ska det väl hända. Nu råkade det bli nästa vecka men vafan, det kunde varit värre antar jag.
För övrigt har jag inget att skriva om, ibland är det så. Jag känner att lov, och helger, kan bli svåra att få intressanta. Mycket eftersom jag inte tänker så djupt då och jag känner själv hur ointressant det är att läsa om mitt vardagsliv. Gör jag det så är jag precis som vilken annan bloggare som helst. Något jag gärna undviker.
Med dessa välvalda ord avslutar jag detta trevliga inlägg.
Förhoppningsvis ökar inläggen när skolan börjar om.
//F
Dagens trogne följeslagare

Kommentarer
Postat av: Kusinerna från "fjollträsk"

Hejsvejs!!!!!!

Hoppas ni inte fryser ihjäl i "Skellhell".

//SIMON

2010-01-07 @ 23:17:23
URL: http://kalawesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0