Filip och Pontus, fotografernas skräck

Igår hände det en grej, jag och Pontus (Emma, Angelica och Andreas) fotograferades på RIKTIGT! om man kan säga så. Med mycket blixt och liknande. Emma, Angelica och Andreas var jätteprofessionella. Stora tummar upp till er. Jag och Pontus däremot. Inte lika, vi flängde mest omkring och var störande. Ajja, någon bra bild borde man lyckats kräma fram. Förhoppningsvis.
Och nu är vårterminens andra vecka startad, med alla håltimmar som hör till. Men jag klagar inte. Nu får man trots allt en chans att umgås med människor. Något som man inte kan neka till att ha saknat lite.
För det 3:e så kan ni skylla hela bloggens inaktivitet på mig. Jag har helt enkelt varit lat och inte orkat.
//F


Kommentarer
Postat av: Mattias

Det är nu den 22a Januari och jag kräver en uppdatering innan dagen är slut.

2010-01-22 @ 00:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0