Im here in my mold

Mer musik-bloggande. Nyss slog det mig. Endel människor lever på att förstöra riktiga musikers verk. The Verves Bitter Sweet Symphony är en otroligt jävla bra låt, så perfekt i så många anseenden. Det mer än bara stråket som gör låten. Basgången gör väldigt mycket, sången gör mer, trummorna är rakt igenom awesome och gitarren spelar lika stor roll som alla andra instrument. Sen är allt ihop-lappat på ett sätt som närmar sig perfektion. Detta har dock inte Jason Derulo insett. Varför Jason? Varför? Jason tog stråk slingan, loopade den i tre minuter och rappade till detta. Jag vill bara gråta. Jason Durelo våldtog Bitter Sweet Symphony samtidigt som han klöste den och hällde tabasko i såren som hans långa äckliga naglar hade åstakommit. Detta gjorde han tills den dog. Sedan dumpade han den i första bästa dike och pissade på den. Ungfär så känns det. Det enda som är jobbigare än det faktum att han verkligen har gjort det är att hans version verkar vara mer upskattad än The Verves orginal version, The Verve har 1 200 000views och Jason har 1 900 000. Varför världen? Varför? Nå, här har ni båda versionerna. Om ni har läst igenom detta så tror jag att ni vet vilken av dom jag föredrar.

The Verve (spansk sub=wiiiiieeee)

Och detta var då Jason

Läggdags

//P

Kommentarer
Postat av: Madde :)

Jag tycker att ni ska berätta den glada nyheten om tröjorna :}

2010-01-13 @ 17:50:52
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0