Kalawesome till folket

Goda nyheter ni trogna läsare där ute. Väldigt goda nyheter!
Som alla vet så sålde jag och min kollega Pontus t-shirts med ett eget tryck förra månaden och på ett förslag (som jag tror kom från Angelica) skickade Pontus ett intressemail till T-Shirt store.
Kort och gott har vi lyckats sälja vårat tryck till dom och tjänat en liten slant. Framför allt är jag och Pontus mest dopaminfyllda på grund av att ha lyckats få ut en design till massorna. Att se att vårat verk uppmärksammats.
Vi vet inte i nuläget om tröjan kommer säljas i butik (mest troligt inte) men kommer säljas via deras hemsida.

Så alla ni som köpte tröjor förut! Känn er speciella. Ni som fick Kalawesome ut till mängden.
GOOD JOB!
//F

Kommentarer
Postat av: emmfis

K U N G!

2010-01-13 @ 21:09:12
Postat av: Madde :)

Hur najs som helst! :D

2010-01-14 @ 21:57:45
URL: http://maaadddie.blogg.se/
Postat av: G

Stort Grattis! Verkligen goda nyheter!



Hälsningar, funky G

2010-01-14 @ 22:35:07
URL: http://johangustavssong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0