Livet är ett stillastående vattendrag

Som titeln så fint beskriver så han det inte hänt så jättemycket speciellt i mitt liv. Hade rejält med näsblod i natt ... så intressant är mitt liv just nu. Utan skolan har jag inte mycket energi att hitta på något.
Att blogga innebär att få något ointressant att låta intressant. Något jag inte riktigt fått kläm på än.
Ajja, nu är det dags att skriva något annat. Som ni flesta vet så är det nu nytt år 2010 för att vara precis. För mig känns det precis som 09. Ingen skillnad. För mig är det Januari nu, precis som det var Januari förra året, ingen skillnad. Dessutom kan jag lova att December kommer i år också. Året är ett hjul. Det slutar där det börjar. Vem bestämde att December skulle vara årets sista månad? Finns det ens någon logisk förklaring till det?
Nå, nu ska jag slita mig från datorn och krypa ut och frysa.
//F

Kommentarer
Postat av: Mattias

Näsblodet bara rinner. Hatar att ha mina perioder.

2010-01-07 @ 03:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0