Nödinlägg

På begäran av allas våran småtomte Mattias kommer det ett fint litet inlägg för er alla.
Nu är det helg, vårterminens andra för att vara precis. Ikväll agerar 10 svettiga 18-åringar mina rumsgrannar. Var och en utrustad med en dator. Temperaturen ligger högt över det normala men alla njuter för fullt. Jag likaså.
Det är något speciellt med att LANa. Att få släppa ur sig all sin nördighet är en otrolig känsla, precis som att sitta uppe hela natten med sina närmaste vänner. (Om det nu är dom du LANar med)
Om ett tag flyr jag krigszonen till Sofia för att ännu senare somna och ladda inför morgondagen.
Dagen jag välkomnas in i det moderna samhället. Jag ska nämligen pallra mig upp till Piteå och glutta på Avatar i 3D(!) peppad till MAX!
Kort lägesuppdatering.
Obehagligt snygg datoranimation

//F

Kommentarer
Postat av: kusinerna från "fjollträsk"

Vi har också sett AVATAR 3D och vi tyckte att den var superbra!!!!!



//Anton, Simon och Vilma

2010-01-23 @ 20:42:02
URL: http://kalawesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0