Här var det inget snack om vem som skulle diska ikväll.

I väntan på att resten av familjen ska äta klart så jag kan diska så smygs ett blogginlägg in.
Har mått skit i veckan men inte på det hopplösa fina melankoliska sättet. Mer på det karaktärsbyggande sättet som faktiskt leder någonstans. Emobarn, take notes.
Takfläkten i rummet jag sitter i får ingen ström men snurrar likt förbannat. Det spökar minsann.
Mitt största problem med bloggande är att hitta ett ämne jag kan skriva en tillräcklig mängd ord om. Det behöver nödvändigt inte vara något spektakulärt eller särskilt intressant. Jag måste dock göra det intressant. Det finns många typer av bloggar, nichébloggar som fokuserar på ett speciellt ämne ex: Film, mode etc, livsbloggar där personer inte gör annat än intalar sig att läsare faktiskt är intresserade av vad som händer i deras liv och många fler. Vad för blogg vill jag och Pontus att det här ska vara? Det är trots allt Kalawesome 2.0 vi har att göra med. Pånyttfödd, som Jesus fast vi inte behövde ligga i en grav i 3 dagar. Vi skrev bara inget på ett drygt år. Vad vill jag göra med den här bloggen egentligen? Jag vill ha ett plank som jag kan tejpa fast mina tankar på. Åtminstone dom som jag känner att världen kan ha någon nytta av.
PS. Alla iPhone 4 ägare, vårat tryck finns nu som mobilfodral på Tshirt-store. Det är inte bara ett skydd, det är fanimig det snyggaste skyddet på marknaden. Stay safe, använd skydd!


//F





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0