It's dangerous to go alone, take this!

Sa snusmumriken och räckte batman en smörgås.
Jag är banne mig söndertrött efter en heldag av efterrätter. Har minsann lyckats äta både brownies, banankaka och citronmarängpaj. Uppsamlingsmöten för utbytesstudenter är kanske inte så tokigt ändå.
En dag full av äventyr där jag fått prata svenska vilket jag saknat något fruktansvärt. Tyvärr blev min väska mer än lite vattenskadad och nu ligger den på mitt golv och skäms.
Vecka 3 av något mer börjar imorgon. Men inte ska man räkna veckor, sådan är för folk som känner sig pressade att veta när saker och ting händer. Något jag skiter i just nu. Jag går på magkänslan och struntar i saker jag inte känner för att göra. Tex festa och se människor jag redan inte gillar hemskt mycket bli ännu värre och göra oanständiga närmande fastän dom vet att jag inte är intresserad. Föll ner i misantropins dal för några dagar sedan och jag tror att jag börjar skymta jämn ingentinghet framför mig. Bara för att ramla ännu djupare nästa gång. Whoop whoop saker smakar beskt i mitt sinne.
//F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0