Pontus, vems är whiskyflaskan?

Förväntas jag skriva någonting? Jag vet inte, jag gör det ändå.
Pappa hade en kamera när jag var liten. En stor analog systemkamera. Jag sprang runt i huset och fotograferade saker med den kameran. Kameran gav ifrån sig ett distinkt klick-ljud varje gång man tryckte på avtryckaren. Det var roligt, fast jag visste att inga bilder togs då det inte fanns någon film i kameran. Idag, säkert tolv år senare är situationen densamma. Fast jag är större och betydligt klumpigare. Jag springer runt i huset och låtsas fotografera saker med den nya kameran jag har köpt. Fast jag vet att inga bilder tas. Nu saknas det däremot film i kameran för att jag inte har råd med film och inte för att pappa inte vill slösa film på mig. Eller okej, situationen är densamma. Jag är bara större och klumpigare.

Kommentarer
Postat av: Madde :)

Måste ju säga att du är minst lika underbar Pontus. Fortsätt blogga pojkar små!

2011-08-15 @ 00:11:09
URL: http://maaadddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0